17.05 - ta vara på sista dagen!

Hemma igen en stund efter jag vart på kupolen. Har även hunnit med och stoppa i mig lite käk. Just nu sitter jag och väntar på att Denice ska ta och pallra sig hit. Sen ska vi ut på nå roligheter. Inte en aning om vad det blir, men något blir det väl! :) Jag vet inte när jag kommer hem, så därför vet jag inte om vi hörs mer ikväll. Isf hörs vi imorgon. Men ha en super fin fredagskväll, och ni som har lov, precis som jag, njut som bara den för det är sista dagen på lovet! Det ska jag göra. Och ni andra som inte har liv, njut nu med för sjutton! :) Pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0