23.46 - det är så otroligt jobbigt, men det hör till :'(

Nu har jag ätit & duschat och gjort inpackning. Verkligen välbehövligt måste jag säga. Nu ska jag luta huvudet mot kudden för att få mig en blund. Imorgon går jag upp klockan nio, gör mig i ordning och allt sånt. För sedan klockan elva börjar begravningen. Jag har aldrig vart på begravning förut, så jag har ingen aning om hur länge det kommer ta. Men vi får se om jag orkar skriva något imorgon. Beror på hur jag mår. Jag tycker det här är så otroligt jävla jobbigt på ren svenska, och jag har inte kännt mig så pigg den senaste tiden pga det här. Men jag hoppas att nu när allt är över och sommarn kommer ska jag väl bli bättre tycker jag. Jaja jag ska sluta babbla, ni som vart med om något liknande fattar exakt vad jag menar, och hur jobbigt det är. Men iallafall hörs vi inte imorgon så hörs vi troligen på torsdag! Ha det otroligt bra tills dess att vi hörs! Puss puss♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du kommer må bättre med tiden, det lovar jag:) Ha kul och skratta med dom du trivs med så kommer du bli piggare och må bättre på nolltid :)<3

2010-04-07 @ 11:57:53
URL: http://saries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0