01.36 - nattiiiiii

Nu har jag setat i typ 1,5 timme och bara tittat på youtube klipp efter klipp. Haha åå så sjuka människor det finns. Jag kollade på p&l klipp från tidigare år och så. Kul liv jag har! Haha jaa faktiskt! Men nu börjar det bli dags att krypa till kojs. Och försöka vakna tidigt imorgon.. Hehe, tanken som räknas vare va? :) Nej men serri så ska jag som det ser ut träffa Jullan Bullan imorgon!!! Inte träffat henne på hela sömmarn så får se vad vi hittar på för skoj. Men vi hörs väl imorgon då! Puss natti gotti soooooov!!! :)
I miss Stockholmoooo :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0