13.44 - toppen!!!!

Tjulululuuu!

Idag är det årets sista dag.. WTF?! Vart har detta år tagit vägen egentligen?! Men jag är så glad över att jag har verkligen haft ett underbart år! Gaalet vad bra det har varit. Men ändå, jag känner att 2011 kommer bli ännu bättre. Min magkänsla bara säger det. Jag har enormt mycket att se fram emot, verkligen! Det händer sjukt mycket nästa år, så jag vill bara ha 2011 nu nu NU!:D

Hehe nejdå, jag ska vara lite seriös också. Vaknade ganska okej tid, har kollat klart på Step up, och sen tog jag mig en lång, välbehövlig dusch! Nu sitter jag i soffan och ska strax klicka igång 2:an. Sen ska jag väl göra mig i ordning om ett tag. För ikväll blir det partyyyy! Berättar lite mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0