13.51 - skön-t fast ne

Blev hemma från skolan idag. Har feber och super ont i halsen.. Sov knappt något inatt heller, vaknade varenda timme för jag knappt kunde varken svälja eller andas. Jag hatar att vara sjuk, vilket jag även blir ca 8 gånger varje år också. Det som är skit drygt är att när jag blir sjuk så blir jag inte sjuk en vecka, utan det måste gå 2-3-4 veckor innan jag blir bättre.
Hittills har jag bara sovit och sedan legat i min soffa hela dagen. Kollat på TV, web-TV och film. Vilket jag också ska fortsätta med nu. Jag måste plugga till SO provet också. Men vem fan orkar det när man har feber och så ont i halsen att man knappt kan svälja? Inte jag iallafall!

Lite sånt här skulle ju inte sitta helt fel. Tur att jag ska åka i Maj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0