22.28 - galet


Jag var så otroligt uttråkad och rastlös så jag känner mig tvungen att dra på mig träningskläderna och göra mig av med lite energi! Kommer aldrig kunna somna annars känner jag! Hihi, jag tänkte göra lite rumpa, mage och armar, och lite ben. Och kanske rygg.. Hahah efter det ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det väl en film innan jag slocknar. Så vi hörs imorgon mina fina vänner! Då ska jag bla gymma, och så får vi se om jag tar en sväng till Kupolen också. Skulle egentligen åkt pulka med mina vänner i Plättbacken, men det är ju svinkallt ute, så det skjuts upp till ett senare tillfälle.

Hur som haver, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0