22.42

satt och kollade på melodifestivalen, men det va så otroligt dåliga låtar så jag gick därifrån. Tänkte kolla lite om jag hittar någon ny dator, är lite sugen på att spara ihop till en själv. Bärbar alltså. Så ska kika runt lite och sen går jag väl dit och fortsätter titta. Har liksom inget annat för mig..

Maten var jätte god. Men godast va efterrätten, åå shit va gott det va! Mamma hade gjort egen glass med smak av typ lime eller nåt, med hallon och sen hade hon lagt i choklad! Verkligen super gott!
Har super ont i magen, så efter melodifestivalen tänkte jag titta på kanske Johan Falk, 5:an, kanske 6:an sen sova. För imorgon väntar plugg och kanske gym. Så vill jag upp tidigt så jag kan somna sen. Jaja vi hörs kanske senare! Ha en jätte bra lördagskväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0