trött som jag vet inte vad

helt slut, känns som jag kommer somna när som helst! men jag kan bara inte sova nu, för jag måste se på finalen av paradise!!! :D

haha jaa har vart en rätt chill dag idag faktiskt! började vid halv nio med lite slöjd, gjorde typ ingenting förutom en skydds ängel till mattssoni som går på kryckor och allt! krya på dig gumman! ♥ sen hade vi hål i några timmar, sen när tyskan skulle börja fick vi sluta så då hade vi hål från typ kvart i tio till ett! sen hade vi två lektioner, hehe sen drog vi till gymmet efter det sen nu är jag hemma och ska bara ta det lugnt.

imorgon blir det också gymmet :) är så jäklans skönt och träna. fast först imorgon ska vi på nån jävla skit ingen aning om vad det är vi ska gö men det visar väl sig ;)

nej nu får mamma & pappa komma hem med mina blå bär så jag kan baka paj! muuuuums vad gött. jaja vi hörs efter baket! :)♥

bild-brist.se  - men ja ni överlever.

vill bara säga att min blogg har börjat blivit tråkig igen, men jag ska verkligen bättra mig! det har bara vart så sjukt mycket nu på sista tiden så jag har varken haft tid eller ork. det har alltså varit saker som har varit viktigare än bloggen. men jag lovar er, så fort allt har lagt sig lite så ska den bli roligare! puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0