fredagsmys

kom hem för en stund sen. haft en ganska så lugn kväll ikväll. jag och denice drog ju till löket vid fem, chillade lite spelade kort hahah säger bara det! haha. drog hem sen, och har bara tagit det stenlugnt sen dess. vilket jag också ska göra resten utav kvällen. ska bli skönt det också. :)

åååå vilken film! den va inte så där jätte super jävla läskig, hela filmen, men fyfan på ren svenska vad rädd jag blev på slutet. jisses amalia! jag tycker absolut att ni borde se den om ni inte sett den och gillar skräckisar. helt klart sevärd alltså. men jag vill säga att ett måste, och de är att om ni ska se den så ska ni se den på en "stor" tv och med bra ljud. det blir så mycket häftigare då. mer än så har jag nog inte å säga. men vi hörs lite senare istället! klockan är ju bara 22.02! nu ska jag fortsätta och ha lite.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0