home sweet homeeee

äntligen hemma! är helt slut i benen! men kändes ändå bra. men jag har så sjukt ont i halsen! åå jag fåår bara inte bli sjuk tills stockholm! nej de kommer jag inte heller. de har jag bestämt.

körde somsagt snörugby i skolan idag, ååå så jäklans kul det var alltså! hahahahahah var heeeeelt slut efter det (också) men gud va jag skrattade! haaha. men jag kan säga att de var vääldigt skönt och duscha efteråt sen! :)

nej nu känner jag att det börjar på och dofta mat här. nu ska jag gå och proppa i mig kyckling tror jag det bjuds på ikväll! hihi, sen ska jag ta mig en vaarm låång dusch!♥ ska kolla på paradise också innan nio för då börjar andra avenyn. men som tur är så har jag inge plugg som jag trodde. så ikväll ska jag bara chilla järnet och bli frisk helt enkelt! men vi hörs väl antagligen snart igen eftersom jag bara är hemma. bjuder på en dagens så länge! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0