nuså har jag tid för lite bloggning!
ska jag vara ärlig så har jag inget att skriva om egentligen! har haft en bra fredag förövrigt. ska snart hoppa in i duschen och sen sova. vilket ska bli otroligt skönt. är verkligen super trött som jag alltid är tyvärr. måste verkligen bli bättre på att sova i tid!

hur som helst så följer jag med till gävle imorgon, vi ska köpa lite nya möbler och så. vi åker redan vid halv tio/tio så kommer inte hinna blogga förns jag kommer hem, och då har jag ingen aning vad klockan är. kaanske ska jag ut imorgon kväll också. vet inte om jag kommer orka, men det visar sig somsagt! men jag hör av mig mer om det imorgon :)

nustrax blir det duschen och sen ska jag sova! så ni får ha en underbar fortsatt fredags-kväll och en lördag! så hörs vi imorgon kväll.

nu bjussar jag på en supermysig fredags-kvälls-outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0