shopppping!

nu kommer lite bilder på de jag handlade igår. lite bilder från våran hemresa samt från sthlm kommer lite senare, kanske idag, kanske imorgon! ;-)




svarta jeans från lindex, 199kr
randig t-shirt från monki 37,50kr (kostat 150kr)
rosa/orange/aprikos tjockis tröja 199kr bik bok.
peace ring 49kr åhlens city
ring med stor "pärla" 39kr eller 49kr kommer inte ihåg. JC.
ska fixa en bättre bild på ringarna. men dom får ni ikväll!

jaa de va de jag köpte. är väldigt nöjd! :) så nu har ni dom bilderna, nu är det bara dom där andra ni ska få. :) men dom kommer antingen ikväll, eller imorgon! :) nu ska jag iallafall gå och dricka nåt, är hur törstig som helst! hej så länge!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0