09.48 - redo för en dag på stan!

God morgon! Nu har vi nyss varit ner och käkat en god hotellfrukost så nu är vi redo för en till shopping dag. Vi hade tänkt göra lite andra saker idag men eftersom att det är mulet så gör vi det imorgon istället då det skulle bli fint igen. Mot eftermiddagen ska vi gå till Hagaparken eller vad det hette. Om det inte regnar vill säga. Men nu ska vi kila ner på stan iallafall! Och eftersom det inte är sådär jätte varmt så har jag på mig jeans och min nya tröja från Monki (kan visa den sen) jag köpte på rean igår!! :) Ha en riktigt fin dag!♥

Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Åh vad kul med shopping!!! :D

2010-07-06 @ 10:06:53
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0