20.55 - inte helt fel med sommar!

Just nu sitter jag och skriver in alla 73 tyska glosor vi har tills provet. Jippiiii vad kul det är! Eller inte... Men för mig funkar det ganska bra att träna på glosorna så. För jag sitter ganska mycket vid datorn och jag har jätte svårt att sitta med ett papper i knäet och läsa in, det går bara inte! Haha nog med problem.
Jag ska väl fortsätta så jag slipper sitta uppe hela natten och läsa igenom idrottspapperet. ;) Hihi

Skulle inte sitta helt fel med typ 30+ och massa massa sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0