22.11 - bra Brage!!!

Hemma äntligen! Har cyklat och cyklat och cyklat i detta ruskiga väder! Inte kul inte kul, men det var det värt, Brage vann ju med 3-1 om jag inte minns fel? Supppper! :)

Nu har jag nyss proppat i mig både de ena och det andra. ;) Hahah nejdå, men imorgon slutar jag redan halv två, och då ska jag åka hem ensam och plugga gärnet till alla 7000 prov vi har nu snart. Sen ska jag nog ta mig en springtur. Om jag hinner och orkar vill säga, men det är så otroligt skönt. Och så är det skönt om man setat med läxhögen. + att det är så jääkla skönt efteråt!
Nej nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon. Och förvänta er mer bloggning imorgon än va det vart idag. Men så äre när man har ett hektiskt liv. Hahah hare fint hörni!

Hahahah för bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0