15.36 - ni gör mig hel

Känner mig inte direkt bättre idag, även fast jag är en aningen piggare iallafall. Vilket har gjort att jag inte tappat humöret till 100% idag. Har sjukt ont i huvudet och mår typ illa. Har precis varit och tagit blodprov, kan ju vara därför. Det är det värsta jag vet i hela mitt jävla liv. Många tycker det är en baggis och säger "äääh vafan det där är väl ingenting, det fixar du lätt!" nej jag gör inte det. Jag har hatat det hela mitt liv och kommer fortfarande alltid att hata det.
Men bara för att jag inte känner mig pigg osv, ska jag självklart inte ta ut det på er. Har en jävla massa plugg att ta itu med idag (som vanligt) så tänkte köra igång med det nu. Samtidigt som jag ska blogga lite iallafall, efter som det va som det va igår. Så vi hörs om en stund mina underbara fina bloggläsare.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0