17.24 - galet vad tiden springer iväg

Nu har äntligen torsdagen också gått. Helt galet vad tiden bara springer iväg just nu! Man hinner inte ens blinka. Mindre än en månad kvar till juuuul. :)
Dagen har nästan vart förjävlig. Har haft sån sjuk huvudvärk så jag ville bara hugga av mig huvudet. Jag mådde nästan illa för att jag hade så ont i huvudet. Kändes typ som att någon stack in knivar i tinningen på mig!
Förövrigt kom jag hem för ett tag sen. Har hunnit laga mat och ätit. Nu tänkte jag klicka igån en film, (ehehehe det blir the Last Song trorja) och bara slöa i soffan. Den här veckan har varit så jävla underbar när jag inte haft ett enda prov, bara en pytte liten tyska läxa. Som jag skrev idag. Jag njuter varje sekund jag har, för nästa vecka blir det fullt upp igen! Så nu blir det alltså film, och sen ska jag ta mig en duuuuusch eftersom jag kom från gymmet för en stund sen, då jag och Emma köttade på!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0