20.51 - jag får pani i i ik jag får pani i i ik

Jag kommer aaaaaaaaaaaaaldrig i hela jävla fucking världen kunna välja vilket gymnasium jag ska gå på. (ursäkta ordvalet..) Men gaaaah vad panik jag får. Även fast det är ganska så lång tid kvar, men jag har verkligen ingen aning om vilken skola jag välja alltså. Idag var jag ju på Haraldsbo, jag gillade den skolan starkt, men kommer jag verkligen åka tre bussar dit, tre bussar hem, mån-fre i tre år?!
Nej nu ska jag fan gå och ta mig en dusch och sedan se på Ph, käka lite sen SOVA. Imorgon väntar ännu ett gympass, sen kaaanske jag ska ta en titt förbi Kupolen också, får se om jag orkisporkis. Hoppas ni haft en fin dag förövrigt, och att ni får en fin dag imorgon, då det är TORSDAG sedan FREEEEDAG. Helt sjukt vad tiden springer iväg. Idag är det endast en månad kvar till julafton!♥

Ha en riktigt fin torsdag imorgon nu, så hörs vi till kvällen!

Kommentarer
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!

2010-11-24 @ 23:46:24
URL: http://kulansplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0