11.15 - kallt och frost.....

Godmorgon!
Idag är det lördag och jag vaknade ganska så nyss. Det är så underbart med lördagar då man får sova exakt hur länge man vill! Haha, fast jag har mitt rum precis vid köket så när mamma och pappa går upp brukar jag också vakna... Men sen brukar jag somna om igen. Hehe

Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen, och sen försöka få på mig lite kläder. Fan ska man ha på sig en sån här dag då det är piss kallt ute?! Vill ha tillbaka dom där sena varma sommarkvällarna!♥
Hur som haver, runt tvåtiden åker jag mot käraste Kupolen för att möta upp Ebba. Därefter får vi se vad som händer, kanske kikar förbi min syster, men efter det blir det hem å bla bla resten vet ni. Om jag hinner slänger jag upp en dagens, ha en fin lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0