19.45 - blandade känslor

Nu är jag hemkommen från min syster alldeles nyss. Man får sig alltid ett bredare smile när man vart där!♥ Robin och Ville är så sjukt härliga! Världens goaste ungar!

Nu tänkte jag fortsätta göra det jag gjort nästan hela den här söndagen, titta på tv och film. Ska ta mig en yoghurt också, börja titta på det andra avsnittet utav Gossip Girl och sen klockan 20.00 blir det Ensam mamma söker! Jag fick lite smått ångest imorse när jag vaknade och tänkte, fuck imorgon är det måndag igen, men sen fick jag en glädje våg över mig som påminde mig om att det är lov. Ett helt jävla lov framför mig har jag, fan så gött! Hihi

Bjuder på en fin fin låt med Håkan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0