15.38 - bajs

Hej! Vi spelade 1-1 idag.. Men är helt okej nöjd ändå. Så får dom andra säga vad fan dom vill. Vi skulle verkligen ha vunnit, dom fick in ett jävla tur mål när det va ca 10 sekunder kvar av matchen... Nu är jag iallafall hemma för kvällen, helt svettig, världens jävla huvudvärk, yr och mår illa. Låter fint va? Fick en spark i ansiktet, men tror inte det är därför jag mår illa, eller jag hoppas inte det iallafall! Nu ska jag hoppa in i duschen, käka lite och sen plugga so. Sen ska jag SOVA tidigt ikväll. Mår verkligen inte bra. Men innan dess ska jag väl hinna med något mer inlägg. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0