mysigt

Planerna för igår blev ändrade en gång till, men vi hade en himla mysig kväll iallafall. Extremt god mat, mycket skratt, mycket prat, film och en jäkligt god kladdkaka. Somnade sedan vid halv fem. Hela förmiddagen har vi spenderat i Emmas säng. Himla mysig morgon! Men nu är jag hemma igen och ska strax hoppa in och ta en dusch. Vad denna lördag har att erbjuda mer än grillning återstår att se. Hej så länge

Lök, kött, potatissallad, bea, bacon med ananas och såklart haloumi!!!!!♥♥

Snygga tjejer i sexig outfit på promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0