det finns helt enkelt inget bättre än er.


Det finns verkligen inte ord för hur bäst dom här tjejerna är. Det finns inte ord för hur mycket jag älskar er, hur jävla fucking bäst ni är och hur förbannat lycklig jag är med er. Det finns inget bättre än er. Jag har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar er. Jag litar på er till 100% och jag vet att ni finns verkligen där jämt när man behöver er. Vad det än är så ställer ni upp. Ni är så jävla fucking bäst, jag kan inte förklara med ord hur mycket jag älskar er!!!!!
Jag har aldrig haft en så bra sommar som jag haft med er i år. Den har vart helt obeskrivligt bra och jag har inte kunna haft roligare. Allt vi gjort, har vi gjort tillsammans och det är jag så jävla glad över. Allt kaos vi snackat om i timmar, alla minnen vi fått, allt bus vi gjort, alla haff, alla nätter vi spenderat tillsammans, alla äventyr vi gjort, allt det en 16-åring inte ska göra har vi gjort tillsammans. När vi har varit som allra lyckligast, har vi skrattat som ingen annan kan göra, när vi haft sånt kaos, har vi pratat och gråtit tillsammans. Vad vi än va med om, så har vi funnits där för varandra. Det jag älskar allra mest med er, är att vi kan säga vafan som helst till varandra. Och då menar jag verkligen vafan som helst. Jag försöker skriva med ord hur mycket jag älskar er, men det spelar ingen roll hur mycket jag skulle skriva, skulle ändå inte få ut hur mycket jag faktiskt älskar er. Jag älskar er så förbannat jävla hårt, och jag kommer aldrig släppa taget om er, torts att vi nu går egna vägar. Ni är så fucking jävla bäst.♥





I maj började det, festade typ varje helg, gjorde knappt något i skolan, sket i friluftsdagen och åt skit god lunch på Kompis, köpte god drinkmix(!!) och annat gott, medans Emma drack sin blåbärssoppa!






Sen blev det juni, min klass tältade hos min mentor, vi körde lite för hårt till Sugerplum, och fick en orförglömlig kväll, alla tre. Vi drog till Sthlm med alla nior och åkte den äckligaste karusellen någonsin. Kommer aldrig göra det igen. Sen blev det bal. Och dagen efter var det skolavslutning och vi alla tre fick pris för att vi fick över 300 poäng!!! Kvällen vart heeeeelt galen, dock har jag inga bilder från den.. Men fan va kul vi hade! (visst då Ebba? :D Emma var dock inte med :/) Sen var det lite mer party efter det, och sen började årets bästa vecka. - Peace & Love.



Juli var en rätt lugn månad. P&L levererade såklart. Faan va jag saknar det!! Körde fem dagar i rad!!! Det var helt jävla gaaaaalet!! Direkt efter det drog jag till Turkiet och saknade mina flickor som aldrig förr! Efter det var det DC och direkt efter det drog vi till Särna i några nätter. I Särna hade vi en egen lägenhet vi chillade järnet i och åt som aldrig förr!




Augusti har vart en rätt chill månad också. Många fina chillkvällar med fina människor. I början av augusti drog jag, Emma, Ule, Joel å Dempa till Rättvik i epa. Sov i Joels stuga och chillade. Dagen efter mötte vi upp Ebba å vi fortsatte chilla i Rättvik innan vi tog tåget hem. Efter det har vi haft fler chillkvällar lite här och där. Vi har även chillat järnet i Ebbas stuga, nakenbadat halv två på natten. Andra natten i stugan kom det fina killar på besök. Dock vart det lite för mycket av det goda för min del den kvällen... Men jag hade väldigt trevligt ändå! Sen avslutade vi hela sommarlovet med Björn Rosenström och en jävla massa dans.

Jag är så förbannat glad över denna sommar. Den har varit heeeelt galen, och jag är så glad att jag har spenderat den med er mina fina tjejer. Återigen, Jag älskar er enormt mycket.♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

Finns inte ord för hur mycket jag kommer sakna er nu!!!! Älskar er så fucking mycket, och utan er hade min sommar aldrig blivit såhär gryyyym!!! <3

2011-08-22 @ 11:26:47
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0