Dag 5 - Min bästa vän

Det finns två personer i mitt liv som är dom två absolut bästa som finns i hela världen. Dom två finaste vännerna man någonsin kan ha. Helt ärligt, jag har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar dessa tjejer. Dom är så obeskrivligt bra. Jag vet att typ alla skriver, "åå jag klarar mig inte utan er" bla bla. Men det är så jävla sant. Jag klarar mig inte utan dessa tjejer. Jag funkar inte utan dom.

Ebba Ågren det är du som kommer med dom där sjukt spontana och äckligt roliga kommentarerna. Det är du som är den där lite extra galna bruden som jag bara älskar. Ibland är du så grymt jävla smart, samtidigt som du i andra sekunden är så blåst så man inte vet vart man ska ta vägen. Det är du som är biffen och den nyttiga av oss. Det är du som får mig att ta de nyttiga före de onyttiga, iaf när du är med. Det är du och jag som alltid fuckar ur på dansgolvet och det är du som förstår genom blickar och det är du som bara är bäst helt enkelt. Jag älskar dig nåt så otroligt mycket.

Emma Emanuelsson, ja vad ska jag säga? Min mamma. Elle va min mamma. Det var du som alltid hade koll på allt, som såg till att allt var bra och tog hand om mig och Ebba när vi var som busigast. Det är du som alltid har med dig bruna väskan (dock inte när den behövs som mest........) Men nu, nu är det du som fuckar ur. Dock inte på dansgolvet, utan mer det övriga golvet. HEHE. Det är du som förstår till 110 procent hur jag känner när jag tänker lite för mycket, känner lite för mycket. Det är du som vet hur det känns när det inte borde kännas. Det är vi som kan ligga i timmar och bara prata om samma saker och samma killar utan att bli ett dugg vettigare. Bara mer dum. Det är vi som trycker i oss godis på fredagskvällarna framför Idol. Du är också så jävla bäst.

Sen har vi min fina vän Malin Bergfeldt som jag bara känt i några månader, men det känns som jag känt dig i typ hela mitt liv. Vi har haft helt galna kvällar tillsammans, vi har stöttat varandra när det behövs som mest, vi förstår varandra i allt. Du finns där för mig när jag behöver dig som mest, och du vet att jag finns där för dig. Det är vi som inte färskar, utan vi kör. Jämt. Vi går i nästan samma klass och jag är så glad att jag har dig i skolan att byta några ord med. För du förstår. Du förstår precis hur det känns. Bra eller dåliga saker. Och våra idrottslektioner ska vi nog inte ens tala om. Vi kan ligga och garva åt saker som är så galet tråkiga egentligen, men bara för att det är vi så är det så galet jävla kul. Det är vi som ligger och kollar på stjärnorna fast det är helt mulet.
Även fast jag inte känt dig sådär jättelänge är du en väldigt väldigt viktig vän för mig och jag älskar dig sjukt mycket.

Kommentarer
Postat av: ebba

LOVE U! är skittrött och orkar inte skriva nått jättelångt, hihi, men duvet ju hur det är redan! <3

2011-12-10 @ 00:45:47
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0