18.49 - ÄNTLIGEN FREDAG

Vad i helvete har vi fått för väder om jag får fråga?! Hela dagen har varit KAOS. Sen envisades jag och Emma med att cykla upp till stan idag. Och jag skojar inte, det var den värsta cykelturen i hela mitt liv, och då mina vänner har jag även vart med om många cykelturer! Haha!

Hej på er föresten! :)

Idag är det fredag, och jag är jätteglad!! Kom somsagt nyss hem från gymmet, och om ett tag kommer Julia och Jonas hit. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men något blir det väl. Jag tror inte vi blir ute så mycket direkt i detta skitväder! Fyfan, så jäkla tråkigt! Jaja, jag får väl önska er en fortsatt fin fredag. Blir nog inte så mycket mer än det här. Så vi hörs väl imorgon. Ha det bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0