Lång Dag

Det har varit en lång men ack så mysig dag!! Slutade runt halv tolv, käkade och runt ett begav jag mig av mot Djurås med mina fina vänner Anna och Maja. Eftermiddagen spenderades i Majas superhårda soffa, musik och lite skitsnack. Dom är brudarna är ju himla bra alltså!♥

Runt sex blev de gofika. En hel jävla pizza lyckades jag trycka i mig. Gött som satan, och fint satt den. Vid sju tog jag och Anna bussen tillbaka till Borlänge, var hemma strax innan åtta. Efter det kom Emma hit på lite skvaller och gofika - en helt vanlig fredag alltså. Dock saknar jag min fina Ebba nå galet!!

Nu ligger jag dock döööd i soffan. Ska gå och göra mig iordning snart och sen ska jag faktiskt sova. Fyyyfarao vad skönt. Imorgon väntas ett besök till Kupolen och kvällen får vi se vad den har att erbjuda. Chillkväll är ju vad jag behöver iallafall, men om det blir det eller något annat återstår att se. Höj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0