måste erkänna

Att jag saknar faktiskt bloggen lite.. liite liite. Så slänger väl in ännu ett inlägg!!

Planen var ju att ta sig till skolan idag, men efter knappt 4h sömn, vaknade jag av att rummet snurrade och en riktigt illamående Amanda. Var bara att stänga av klockan och somna om. Vaknade istället klockan ett. Nu mår jag bättre men inte helt 100. Ska ialfall försöka pina i mig lite frukost snart... Jag som verkligen såg framemot att gå på Kupolen med mamma å mormor idag sket sig ju rejälv. Jävlans rövhål säger jag bara.

Om jag får i mig lite frukost och får lite mer energi så tänkte jag försöka få ihop nån lite ljusare header.. Vi får se hur mycket ork jag har.


Dog lite

Kommentarer
Postat av: Putte

HAHAHAHAHA

2012-03-20 @ 16:45:50
URL: http://iamssarah.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0