Mysmorgon

Idag är jag ledig, helt underbart. Och fredag på det, + en helt ledig helg! :)

Vaknade vid nio men ligger fortfarande kvar och kollar på film. Älskar mysmornar. Så himla skönt!
Ska väl ta mig upp om ett tag, ta mig en dusch och sen ska jag nog förbi Kupolen och uträtta lite ärenden. Funderar på att ta cykeln!! Men får se hur varmt och hur molnen ser ut, vägrar cykla i regn ;-)

Haha Putte, jag ska jobba inom kök, antar att du också sökt?? Så vad har du sökt och har du fått nå svar? :-)


Kommentarer
Postat av: puttefnask igen hihih

haha ja, funktionärsmatsalen ;)

2013-04-19 @ 14:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0