BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG

Vet ni vad jag spenderat hela min måndag med?! STÄDA!!! Det tog mig över tre hela timmar. Men jag har städat ur varenda låda, varenda hörn. En hel sopsäck med bara skräp plus en till sopsäck full med kläder. Mitt rum kändes plötsligt såå mycket större och såå mycket mysigare.❤️ 

Kvällen spenderade jag med Frida i Maserhallens simbassäng. Slog rekord idag, 40 längder (1km) på 31 min. Känns bra. Känner heller inte av mitt knä längre när jag tränar vilket är helt underbart! 

Imorgon är det tisdag, jag ska nog bara mysa på förmiddagen, hem till min bror på kvällen och hälsa på lilla valpen Hilda och så kommer Niklas hem också. Det känns fett gött för idag saknar jag honom lite extra faktiskt. 

Har just nu tvkväll med tända ljus.💗

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0