LOVELY

Tisdag och solen har lyst med sin närvaro, härligt!

Vaknade hos Niklas redan vid tio imorse och kunde ej somna om. Men tur var väl det, strax efter ringde min bror och ville ha skjuts till Coco-thai och som belöning bjöd han mig på lunch. Mycket trevligt!

Efter det har jag faktiskt bara spenderat eftermiddagen i sängen och glott på serier. Ikväll är sista kvällen som Niklas jobbar borta och det känns SÅÅ bra. Äntligen kommer han hem på heltid.❤️ Hade tänkt träna men tror jag skjuter på det tills imorgon och åker med pappa till Kupolen och sen middag på IKEA. Känns skönt med lite kvalitetstid med honom. Händer inte så mycket annars förutom att jag jobbar i Ludvika tors-fre och det ska bli spännande. Lussebullsbak är uppdraget!

Annars funderar jag på julklappar som jag ännu inte är klara med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0