LUGNT

Är fortfarande sjuk så dagen idag har varit lugn. Vi sov äna tills klockan ett och har varit till Kupolen en snabbis och handlat mat inför imorgon. Det var väl det som hanns med idag. Känner mig iallafall piggare så det känns skönt.

Imorgon är det nyårsafton och det blir en relativt lugn sådan. Vi är ett par vänner som ska fira ihop, äta mat och dricka gott och skåla in det nya året. Känns skönt och jag är faktiskt taggad för det. Hade inte orkat med någon svinig hemmafest eller folktom krog. Vi åker ju till Nyköping på fredag och planerar in en dagstripp till Norrköping under helgen så pengarna behövs sparas. 

Just nu myser vi bara i soffan och ögonen svider redan så blir nog att bumsa i säng relativt snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0