MEN HEMSKT MYCKET HEJ

Gaahh vilka dagar det har varit! Sååå skönt att julen är över. Sist jag var in här så spenderades dagen i soffan med en sjuk pojkvän. Dagen efter handlades de sista julklapparna tillsammans med en miljon andra julstressade människor. USCH nästa år tänker jag köpa julklappar redan i oktober haha.

Julafton var mys!! Började med frukost och fika med N's farmor, mamma, pappa och syster. Följt av julmiddag med min familj. Sen julklappsitdelning hos mig och sen hos Niklas. Kvällen bestod av godis och soffhäng. Fick MASSA fina paket. Superbra saker till mig och Niklas när vi flyttar, lite grejer till bilen samt en hotellnatt för oss och min familj.❤️ och lite annat också!

Juldagen började hos mormor i vanlig ordning, mat och massa fika samt julklappsutdelning även där. Vid sju började jag jobba och det var galet! En grym kväll. Resterande dagar har även de bestått av jobb, plus att jag har dragit på mig en jobbig feber. Har legat däckad idag, hela kroppen har känts som sirap, så imorgon ska jag inte göra NÅGONTING! 

Sen är det ju typ slut på 2014. Nyår ska spenderas med dom närmaste och sen drar jag och Niklas till Nyköping och spenderar de första dagarna av 2015 där. Ska bli underbart att komma bort lite från denna håla och bara vara. 

Nejdu nu ska jag skita i det blå skåpet och SOVA. Vill bli frisk, orkar inte må såhär dåligt en dag till......

Justja, tittade ju på bästa Johnossi om jah inte berättat det tidigare, minns inte. GRYM spelning och jag var som en liten flicka i baren. 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0