BRA HELG

Där va den helgen slut, men har vart en riktigt bra helg!
Jobbade som sagt i fredags. Slutade runt halv tre och åkte då för att hämta Niklas hos Ule så var inte hemma förrens efter tre nångång. Var så trött så somnade på några sekunder typ. Sov som en stock med N på ena sidan och hunden på andra haha! I lördags gjorde vi nästan ingenting. Tog det lugnt hela förmiddagen. Färgade håret på svärmor haha, sen åt vi middag (tacos❤️) hos mig. Till kvällen åkte vi till Simon och drack lite. Planen var att gå ut och ta nån öl. Gick sådär... Blev några drinkar och några cider och en shot. Haha men vi hade superkul! Strax efter två vandrade jag och Niklas hem från stan och halv tre var vi hemma. Idag när vi vaknade åt vi en god äggfrukost (vår nya grej.. Förut var det våffelfrukost) och sen somna jag så fort N åkte hem. Vid sju plockade han upp mig igen och sen har vi kollat på film hos ule. Dom senaste två timmarna har jag gjort klart en del plugg. 

Nu tänkte jag planera lite för vad jag ska hinna med den här veckan i skolväg och sen tänkte jag somna till ett avsnitt av The Walking Dead. Inatt är första gången på över en månad som jag sover själv!! Känns jättekonstigt haha. Jag och Niklas har ju vart sambos nu ett tag, men nu var det slut på den friden. Haha! Nä, godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0