1:A ADVENT

Jahapp ännu ett steg närmare jul och jag har verkligen inga julkänslor alls. Har inte köpt ett enda paket och har lite smått ångest för har verkligen ingen aning vad jag ska köpa heller.

Har vart rätt sega dagar sen jag var in här sist. Var somsagt ut i onsdags med Ellinore och Molly en sväng. Tog oss några drinkar på Liljan, mycket trevligt men kändes galet konstigt att stå på andra sidan baren. Har liksom bara jobbat de senaste halvåret och har jag väl varit ledig någon onsdag så har jag ju absolut inte spenderat den där haha. 
Mådde iallafall bra i torsdags, bara lite småseg. Träffade Ebba en sväng på eftermiddagen och sen kom Niklas hem. I fredags gjorde jag min första dag på nya jobbet, 11-19 spenderade jag på Coop Norra Backa och bjöd på ost och kex. Känns gött att ha en till inkomst. När jag slutade var det bara att snabbt köpa med mat, hem och käka för att sen va på Liljan tills 03. Så sissådär 16h jobb blev det, kan ju säga att jag sov gott den natten.

Resten av helgen har inte varit så fartfylld den heller, mest slöat och myst. Jobbade även igår och idag har vi varit på Kupolen en sväng, Biltema och ätit middag och fikat med hela min familj. Har varit lite hundvakt i helgen också så det var väl helgens roligaste. 

Veckan som kommer är jag mest ledig. Ska rensa ur så mycket jag kan ur mitt rum, julbaka med svärmor och träna är väl planerna hittills. Hoppas allt är bra med er och att ni har lite mer julkänslor än vad jag har!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0