SÅ HIMLA SKÖNT

Att ha en snarkande Niklas bredvid mig, även om han endast ger mig 10cm att sova på, hihi.❤️

Kände tidigare i veckan att denna vecka var lättare att ha honom ifrån mig än förra, då var det bara riktigt jobbigt. Men satan så jag har saknat honom känner jag nu haha.

Imorgon är det iallafall fredag, jag ska vara hundvakt, äta god mat och jobba. Surt men behöver cash liksom. Jobbsökandet fortsätter, får reda på om jag får jobbet jag pratade om tidigare imorgon, även fast jag vilket fall kommer tacka nej.

Jahapp då vet ni lite mer ointressant info! Nu ska jag krama sönder Niklas och sova. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0