TRÖTTSAMT

Är så trött på dessa sömnlösa nätter.. Tankarna om framtiden snurrar som jag vet inte vad, ångest utan dess like när det kommer till jobb. Om planerna går som vi vill, blir jag och Niklas sambos inom bara några få månader och jag behöver verkligen ett jobb. Antingen ett till extrajobb eller allra helst ett heltid. Pengafrågan är det som endast snurrar i mitt huvud just nu och jag är så pass desperat att jag skulle nästintill kunna ta vilket jobb som helst. Även fast vi skulle klara det ekonomiskt sett ett litet tag, håller det verkligen inte i längden. SNÄLLA, vet ni något hojta till!!!!

Jag älskar mitt jobb idag och har än inga planer på att sluta helt, men de få timmar jag gör i veckan räcker inte. Planen är att hitta ett mer fast och kanske hoppa in en helg i månaden eller vid behov. Till att börja med iallafall.


Annars då? Helgen har bestått av jobb och häng. I fredags gjorde vi inget annat än åt mat och tog det lugnt innan jobb och i lördags var vi med Hampus och sen drog jag till jobbet vid tio. Idag jar Niklas jobbat, jag har hängt med ena brorsan på Kupolen en sväng och ätit sen lunch på IKEA. Kvällen har spenderats med Niklas, med ett kaffestop hos hans far och sen häng i soffan. Nu ligger jag och försöker sova men som sagt, jobbtankarna vill inte lämna mitt huvud och håller mig därför vaken. Det är drygt.

Tur jag har fått både hundkramas och pojkvänskramas i helgen.❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0