FINA JOBBIGA DAGAR

Har haft riktigt fina dagar! Jag och Niklas var ju i Örebro lördag-söndag. Gick på stan, åt på vår favoritrestaurang och bara myste. Sååå välbehövligt! Att bara få vara vi två. 


Fint väder hade vi också.

I måndags och igår har jag och svärmor hängt i solen och verkligen tagit vara på sommaren som äntligen är här. Det har varit välbehövligt också. Livet är inte alltid en dans på rosor och saker man aldrig trodde skulle drabba en händer och man får göra det till vad det är och se det ljusa. Dessa dagar har varit jobbiga men väldigt fina.

Nu ska jag ta mig till jobbet och det känns såhär:

En dag som denna. Vill hänga ute i solen!!!

Meeen om mindre än en månad drar vi till sol, värme, mat och hav så ska ändå inte klaga. Kram på er, va snäll mot varandra och ta hand om varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0