TIDEN GÅR SÅ FORT!!!

Vart ska jag börja? De senaste veckorna efter semestern har jag bara jobbat iprincip. Men trots att jag (tex) jobbat 105 timmar bara de senaste två veckorna så har en hel del annat också hunnits med. 

Vi har varit ut på Inner Circle på Liljan som var sjuuuuukt bra! Nån shot och nån drink för mycket men jävlar vad kul vi hade. Dagen efter stog jag återigen vid grillen bakfull och sliten, haha! Lätt värt dock.

Jag och Niklas har börjat med en ny grej. Söndagar är vi alltid lediga tillsammans och därför ska vi alltid ha en liten "dejt". Förra söndagen åt vi på Pitchers i Falun! Sjuukt gott! Var där några dagar innan med Emma och åt och kände att detta måste jag ta med Niklas på! Så så fick det bli.

Vi åt fish&chips, galet gött!


Och lite dessert, hihi.

Sen i Lördags var vi ut för att se lite båtar och då blev det en hamburgare där istället tillsammans med Hampus! Dock en liten besvikelse. Hade högre förväntningar tyvärr..

Annars då? Vi har bokat en RESA!! Till Rhodos den 13:e September. Ska bli så jävla gött och få lite soool!! Vi funderar på att åka till Västerås eller Örebro nu lördag-söndag då jag är ledig! Och nästa vecka ska vi få välja tapeter till vår lägenheeet!!! Äntligen ska dessa tapeter booooort!!!

NU ska jag bege mig iväg nånstans med svärmor. Hon har semester och jag ör ledig tills på onsdag! Får se vad dagen har att erbjuda. PUSS på er och hoppas att ni har haft en toppensommar trots det trista vädret....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0