2014

Beskriv året med tre ord.
Svar: Ett fantastikt år!

Bästa köpet?
Svar: Det måste nog vara min bil.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Svar: Oj, det finns MASSA, bla nån låt med Katy Perry som spelades konstant i Alanya, nån med David Guetta, prayer in C!! Osvosv.

Vem har du umgåtts med mest?
Svar: Niklas helt klart.

Har du haft ett förhållande under 2014?
Svar: Jaa!❤️

Vart reste du under 2014?
Svar: Alanya studentresa, kryssning till Tallinn, kryssning till Helsingfors med jobbet och Rhodos med Niklas och hans familj. Tror inte det blev mer än så, hoppas och har planer för massa 2015!




Vad var din största tabbe 2014?
Svar: Har nog ingen stor tabbe faktiskt, kanske att jag slängt pengar på massa onödigt skit såsom skräpmat osv.

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Svar: Att jag tog studenten, köpte min första bil och att jag är påväg att flytta hemifrån bara vi får en lägenhet!


Har du blivit bättre på något?

Svar: Jag har tagit tag i träningen och att blanda drinkar.

Vad var extra dåligt med året?
Svar: Att vi inte hunnit få någon lägenhet än, haha enda jag kommer på just nu.

Vad var extra bra?
Svar: Att jag har en fin pojkvän att dela allt med, fantastiks familj och svärfamilj, fantastiska vänner och alla resor.

Lärde du känna några nya människor?
Svar: Ja, fantastiska kollegor som också blivit goda vänner!

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Svar: Oj, åkte på studentresa, tog studenten, köpt bil, blivit bartender, åkte på kryssning i Tallin och Helsingfors och festade natten lång, tackat nej till jobb och ja en massa massa mer, 2014 har vart fantastiskt!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Svar: Att få utvecklas inom jobb, att jag köpte min första egna bil, känna att jag står verkligen på egna ben och att jag inte låter någon trampa ner mig!

Vad var din största framgång på jobbet 2014?
Svar: Att jag blev utbildad i baren. Love it, världens bästa jobb!



Största framgång på det privata planet?
Svar: Att jag fått ännu mer skinn på näsan och att elaka och dumma saker (genom jobbet) bara rinner av mig och jag skrattar åt det. Förut kunde jag bli irriterad. Jag vet vad jag vill lite mer i livet och vad som krävs för att komma dit.

Vem saknade du?
Svar: Klassen saknar jag, vi sågs ju halva året dagligen men sjutton vad jag saknar dagarna med dem. Även om vi inte alltid kom så bra överrens så hände något i Alanya och vi kom helt plötsligt asbra överrens.


Vad tänker du göra annorlunda nästa år?

Svar: Jag tänker ta vara på stunder lite mer och försöka att inte vara så rastlös. Jag tänker göra allt för att jobba mer och växa som person. Jag vill utvecklas och lära mig massor.


Tror du 2015 kommer bli lika bra?

Svar: Jag tror det kommer bli bättre! Jag ska se till att få en större inkomst. Jag och Niklas ska fanimej flytta och vi planerar redan resor såsom London i vår, och antingen Thailand eller Jamaica till vintern och förhoppningsvis en sista minuten till sensommaren/hösten. Så 2015 du är såå välkommen!

Vad kommer du sakna från 2014?
Svar: Sista halvan i trean, studenten, studentresan, min och Niklas första utomlandsresa utan kompisar, iomed att jag förmodligen kommer jobba mer 2015 så kommer jag nog sakna lite att va ledig så pass mycket hehe. 😉

Vad önskar du att du gjort mer?
Svar: Jobbat så jag fick mer pengä att spendera hehe.

Vad spenderade du mest pengar på?
Svar: Typ skräpmat haha.

Och så slutligen; dina planer inför 2015?
Svar: Flytta ihop med Niklas, jobba mer och resa mer.

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Svar: NJUT! Av varenda sekund! Livet är fantastiskt även om det inte alltid känns så!


Tackar för ett fantastiskt år och ser fram emot 2015 med nya möjligheter.❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0