HEMMAPLAN

Så var vi på hemmaplan igen. Känns tungt faktiskt, både jag och Niklas hade gärna stannat några dagar till. Vi hade iallafall några mysiga dagar i Nyköping samt en i Norrköping. Fyndade en jacka och kimono från Monki. Niklas fyndade desto mer. Mitt nästa inköp jag ska göra blir ett par Nike Air Force one, men det får bli på nästa lön. Efter det blir det tatueringgg. En stor sådan också. Resten ska jag SPARASPARASPARA tills vi flyttar.

Tillbaka till verkligheten, måndag idag men känns som söndag bara för vi varit bortresta. Är rätt trött och är fortfarande inte frisk. Nu är min röst halvt borta vilket är rätt så jävla asjobbigt. Men ska vila veckan så jag kan träna så snart som möjligt!!! Längtar.

Nu blir det soff-mode ON. I min asmysiga morgonrock jag fått av svärmor i julklapp.😉❤️

Så här såg det förresten ut på vägen hem idag, SÅ mysigt!!:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0