HAR EJ TID

Har ingen tid till detta place just nu alltså. Igår vaknade jag av frukost på sängen av min fina kille!!!!❤️❤️❤️ och sen var vi till Kupolen, Willys, Hemköp, träffade mamma, pappa, bröder och sen till Falun för att äta middag hos Niklas mamma och hänga där ända tills vi åkte hem och sov. Idag sov jag tills jag skulle åka till jobbet typ.. IMORGON är jag lediiig! Jag ska äta lunch med mamma, fixa inför kusinens student, kanske byta en klänning till mindre storlek, laga mat till min pöjk som också jobbar som ett arsle denhär veckan... Och såklart hänga i soffan. Fan min enda lediga dag.. Åh måste tvätta också. Och dammsuga.... Bajs.

Onsdag torsdag är det JOBB. Kommer bli galet mycket. Fredag student och jobb. Fyfan ett helt jäkla år sen jag tog studenten... Känns inte som jag gjort annat än jobbat. Fast det har hänt sååå mycket mer. Lördag kör jag långpanna igen... Ledig söndag, jobbar lunch måndag-tisdag, tacos onsdag och Borås på torsdag.❤️ längtar! Veckan därefter kommer också endast bestå av jobb tyvärr men SEN har jag snart semester. Gött! 

Ta hand om er, KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0