FINASTE AV DOM ALLA

Jahapp! Ännu en vecka har passerat och idag är det - LEDIG MÅNDAAG! Ledig tre dagar i rad, söndag, måndag och tisdag! Såå gött. Helgen då? Fredagen var SKIT, grillpremiär med regnskurar, hagel och lite sol. Lördagen var riktigt glassig! Grillkväll även då och i fint väder dessutom. 

Men bäst av allt, jag nämnde för Niklas tidigare i veckan att jag hittat två fåtöljer och ett bord för ett bra pris och som jag tror skulle passa in på vår balkong. Inget mer med det, vi hade inga planer just nu att fixa balkongen utan det fick bli om någon vecka. Trall har vi pratat om lite löst men inget mer. Och i lördags när jag kommer hem från jobbet ser balkongen ut såhär -

Alltså hur mysigt??? Vi har sol från morgon till kväll så fatta i sommar vad vi ska sitta där med varsin drink i handen hihi. Jag blev så chockad att jag knappt fick ur mig ett enda ord!

Och inte nog med det, igår skulle vi åka och kolla på en tv, vi tänkte oss runt 48tum. Det hela slutade med att vi spontandrog till Gävle och kom hem med en 55tums smart, led och 3D tv haha!

Så ni kan ju bara ana vad mina lediga dagar ska spenderas med hihi! Har dock en massa att pyssla med idag och vill hinna träna en sväng. Vi får se vad som hinns med. Nu ska jag trycka lite frukost och försöka sova lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0