HELGEN

Viiiilken helg! Helt slut i både kropp och sinne. Men allt har gått bra, vi har kommit iordning med iprincip allt. Bara någon flyttlåda kvar och lite annat småplock. Inga tavlor och sånt är uppe, men det är för att vi ska få helt omtapetserat, nymålade tak och trägolvet i vardagsrummet ska slipas. Denna lägenhet kommer bli sååå fin och det känns verkligen som att vi kommer få det såå bra här och verkligen trivas!

Vi har hållt på exakt hela torsdagen och fredagen. Var totalt slut så vi har sovit som två små barn i våran nya underbara stora säng!!

I lördags myste vi hemma, packade upp det sista, handlade och sen kom det över lite folk (eller ja folk och folk våra familjer haha) på fördrink innan vi var 16st som var ute och åt en god middag tillsammans. Kvällen bjöd på någon drink och det var mycket trevligt! Hemma vid halv två och slocknade och vaknade inte förrens halv ett!! Både jag och Niklas har varit helt slut så den sömnen behövdes. Igår var vi bara hemma och myste. Hans familj var hit och åt raclette igår och sen satt vi bara och prata tills det var läggdags. Idag har både jag och Niklas jobbat. 

Imorgon är jag ledig men jag ska nog bara vara hemma och mysa. Är så hemmakär just nu så vill inget annat. 

Hoppas att allt är bra med er. Jag njuter av livet fullt ut just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0