JAG FATTAR INTE

Jag kan verkligen inte förstå vart dessa veckor tar vägen?? Swish säger det så är det redan dags för torsdag. 1,5 veckas slit kvar sen blir jag lite mer ledig förhoppningsvis. Har sagt ifrån mig en ganska stor del från köket. Dessa veckor har varit otroligt tuffa, all inspiration för matlagning är som bortblåst och jag känner att jag mår nig bäst av att inte jobba i ett kök just nu. Iallafall inte så mycket som jag gör idag (heltid). Kanske om allt får lägga sig lite och allt får ordna upp sig så får jag hoppas att den kommer tillbaka. Men just nu vill jag ta hand om mig själv, känna efter vad jag verkligen vill jobba med och återgå till baren. Vad som händer sen, visar sig.

Iallafall, kan inte förstå att imorgon har vi bott här i en vecka. Känns som vi flyttade in igår haha. Läängtar tills vi får välja tapeter och tills allt är klart. Det kommer bli så jäkla fint.

Annars i livet då? Har fruktansvärt ont i nacken och ryggen, Niklas känner sig krasslig och ja, jag längtar tills söndag när vi båda är lediga och kan ta hand om varandra och laga en god middag ihop bara vi två. Vilket inte har hunnits med sen vi flyttade in. 

Annars livet rullar på, jag jobbar som vanligt eftermiddag hela veckan. Hinner inte mycket mer än så. Ja det är mitt liv just nu, är så jäkla lycklig över att dessa flyttar äntligen är klara men depp över att jag inte tycker det är kul att jobba i kök längre.. Men det är väl livet antar jag, allt kan ju inte vara bra, man måste ju få känna att man lever.

Älskar att H&M har fått in mina favvojeans igen, 199kr kaaap!
Guud vad det ska bli skönt att få bort denna diarré-dassiga tapeten i sovrummet! Den ska bara BORT! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0