SENASTE VECKORNA?

Har gått sjukt fort! Och så mycket som har hänt hihi! 

Vart ska jag börja? Har de senaste veckorna varvat med att göra ingenting, jobba och hänga med vänner! Jag har fått ett nytt jobb, mellan 80-100% i Falun och BARA vardagar?? Sjukt! Jag och Niklas har under våra tre år ihop ALDRIG haft lediga helger tillsammans. Jag har sen jag var 16år alltid jobbat extra. De två senaste åren har jag jobbat iprincip jobbat varje helg vilket har varit ganska jobbigt trots att jag ÄLSKAT att jobba på Liljan. Jag kommer fortfarande jobba kvar, vill inte sluta! (En gång restaurangare alltid restaurangare finns det nåt som sägs.) Men kommer inte alls att jobba lika mycket. Jag börjar det nya jobbet redan på tisdag så i November kommer jag jobba 6dagar/v. Kommer bli tufft men kommer kännas fint i december! 

Vad har hänt mer då? Jo samma dag som jag fick jobbet satt jag en tre-timmars sittning i tatueringsstolen! ÄNTLIGEN har jag gjort början till min kurbitstatuering! Nu vill jag bara ha mer mer och mer! Sjukt nöjd än sålänge! Sen blir det nog en arm också, haha!

Sen har jag och mamma varit till Ullared, jag har blivit iväglurad på spa för att jag fyllt 20år! 


Jag har blivit med glasögon på heltid och därmed även skaffat mig linser...

Utöver det funderar jag starkt på att byta bil då jag nu mer ska börja pendla till Falun varje dag! Jag älskar min bil aka skolådan/tvålkoppen/skodis men det känns inte jättekul att behöva pendla i den i -20 i vinter haha... 

Annars har chillar jag mest runt och njuter av att få sova på mornarna, nu är det snart slut på det...!

Hoppas allt är bra med er, på återseende! Ikväll ska jag rocka drinkar till Petter.😏

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0