VECKAN

Vilken vecka! Fullt ös. Nu har helgen passerat, dem går alltid alldeles för fort.... I fredags har jag myst med vänner och sedan däckade jag i soffan strax efter elva, i lördags hade jag och N en riktig mysmorgon. Vi vaknade strax efter 10, drog oss en stund, gjorde sedan frukost som vi åt i sängen framför barnfilm.❤️ När klockan närmade sig ett var det dags att hoppa in o duschen för att vid två åka på kalas hos kusinvitamin som fyller hela 20 år imorgon. Det är stort!

Efter kalaset åkte vi in till Falun för att se Miriam Bryant. Haha! Vilket skämt.... Sååå mycket folk att vi inte ens försökte ta oss in på området.... Så synd! Efter det åkte vi hem, åt mat och sedan åkte vi hem till en arbetskollega till mig som har blivit en riktigt nära och bra vän!

Strax efter tio drog vi en spontanare in till Falun igen för att se på Rootvälta. Kallt men mysigt!

Efter det åkte vi tillbaka till Borlänge, vi sa godnatt och jag hämtade N. Vi åkte en sväng i natten och såg faktiskt en älg!
Sen åkte vi också hem och slocknade som två sillar. Idag har jag bara tagit det lugnt, jag har varit ute och gått med mamma, lagat mat, lämnat in min bil på lagning (igen, har totalt reparerat mina bilar säkert 6 gånger senaste året....) och nu sitter jag med ansiktsmask! Ska snart ta mig ett bad och sedan är det nog tid för att återigen dyka i säng. Ny vecka, nya tag imorgon.... 18 dagar kvar till kreta och 13 dagar till min födelsedag. Längtar!

Såhär ser jag ut nu, nu säger jag godnatt och tack för denna vecka! Den kommande ser jag framemot då jag har massage inbokat bland annat!

På återseende!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0