bra (y)

säger bara bra! nu har jag vart och kollat upp tån min, den är helt bruten (y) jag behövde inte ens röntga. de första hon sa när hon såg den va: det är helt klart nåt som brustit frågan är bara vart. hon kände lite försiktigt på den och sen sa hon att de va i tån, så jag behöver inge gips. bra de iaf. men hårda skor som inte gå och böja, och de har ju jag också :) naat. och sen tar de fyra veckor innan de läkt så de blir inge mer fotboll denna säsong :''''''( men jag kommer nog kanske gå på kryckor ett tag för de gör så jääävulskt ont när jag bara rör foten. de som är så sjukt är att de är as många i vårt lag som gjort illa sig :s aja. nu ska jag iaf luta mig tillbaka och titta på film. PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0