ebba!

tjaoo, idag har jag äntligen vart med min efter längtade ebba! :-D guud va kul de va, har verklingen saaknat dig! :-) vad görde vi då? joo typ fotade, skrattade fixade bilder satt lite vid datorn :-) och hade de allmänt trevligt! och om ni vill se lite bilder får ni gärna besöka min bdb STENN heter jag, men endast för inloggade då :-) bjuder väl bara på nån enstaka bild här :-) men iallafall, efter att vi vart hos ebba åkte vi hem till mig, för vi skulle på träning sen så jag behövde hämta mina kläder så åkte vi på träning, men de blev inte mycket till att träna typ 15 min? sen fick vi KUTA in för de började spöregna och åska -.- hatar åska! elr hur ebba?! hmm sen satte vi och hade de lite kul i omklädningsrummet, snackade lite, sen drog jag hem, och nu sitter jag här och bara myser under en filt, är faktiskt lite sugen på att baka, men vet inte om jag orkar xD skit samma i morse så va jag ju till tandläkaren och jag fick inte ta ur min tandställning :''''''''( men den 28 då jävlarrrrrr! hmm, usch nu är de bara 6dagar kvar sen börjar skolan :''''''''''''''''''''''''''''(  kommer dööööö nu får vi betyg och allt, liksom säger bara lycka till med so:n amanda! (y) typ -----ig? skit samma. får kämpa för ett g iaf^^ hihih aja nu bjuder jag & ebba på en snygging bild. men smsa med mig nu för jag har otroligt tråkigt! harähej.
PUSSSS!


och ja, vi är tuffast i stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0