första dagen redan trött

ja, rubriken säger allt. redan skoltrött, tänk alla läxor, tänk alla PROV! amen hallå liksom? å inge godis -.- amagad. menmen de kommer gå bra ;-) första dagen i skolan idag som sagt -.- jag dööööör ett helt jäääääävla år tills nästa sommarlov :-( menmen, man har ju inge val.. men iallafall så FICK JAG MITT EFTERLÄNGTADE UPPE SKÅP! fyfan va skönt de ska bli och slippa ha de där jävla nere skiten! ojojoj fia ebba och ni! nu ska ni få känna på hur de är och ha nere skåp! :D hihihh! men nu håller jag på att dö av hunger för att skol maten va ju såååååå god >.< naat. så nu ska jag gö mig lite mackor, sen kolla på tv kanske? och sen kanske blire träning, men jag kanske inte ska träna för jag är förkyld, och jag har hört att de kan vara farligt. så vi får se :) blir nog att kolla iaf. men hare. PUSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0