godmorgon!

aaoo hallår där :-) hu ärä med alla i solskenet? :-D JAG MÅSTE BARA SÄGA ATT DETTA VÄDER ÄR SUUUUUPER! :-D:-D:-D
idag blir det långsjön med fiiiiiiaaaaaa <3<3<3<3 man kan ju inte låta bli att åka till långsjön i detta super väder elr vad säger ni? :-D jag är på sånt toppen humör när de är så häärligt! de är jag väl inte ensam om? ;-) och kan ni tänka er? jag är uppe och klockan är 17 över tio! helt sjukt! :'o de är inte ofta de händer på ett sommarlov^^ hmm, jag sitter och funderar vad jag ska ta med mig... äre nån mer som ska dit idag elr? isf skicka ett sms! :D de blir skoj ;-) jag coh fia ska dit vid halv tolv så jag måste börja skynda mig^^ men skicka ett sms! så kanske vi ses ;-) harähej!
pussä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0